According to The Scientist,  Merck paid Elsevier to publish Merck's own "peer-reviewed" fan-zine, Australasian Journal of Bone and Joint Medicine, in 2003.  Its articles don't show up in major medical research paper search engines, and the "Honorary Advisory Board" did not receive a single paper to "review". 

The journal didn't disclose its funding source anywhere within the publication. blasts this fraudulent journal on the grounds that its Merck-friendly findings could be given to primary-care physicians, and falsely persuade them in favor of using the drug.

Apparently, it's already happened-- and in a big way.  Remember Vioxx? The one that was recalled due to ion channel complications?  The Australasian Journal of Bone and Joint Medicine was implicated in an Australian civil suit regarding a heart attack caused by Vioxx.